Džiaugiamės galėdami Jums pasiūlyti 10 metų garantiją čiužinio branduoliui Salome. Mums svarbu, kad galėtumėte ne tik gerai išsimiegoti, bet ir ilgai naudotis čiužiniu.
Ką reiškia 10 metų garantija?
Garantija apima šias medžiagas ir defektus, atsirandančius dėl įprasto čiužinio naudojimo namuose:
1. Nepaistant įprasto ir tinkamo naudojimo atsiradę sluoksnių įtrūkimai, plyšiai.
2. Matomi didesni nei 2,5 cm. įtempimai, kurie nesusiję dėl lovos grotelių. Tarp čiužinio ir grotelių turi būti naudojamas padas, kuris tolygiai paskirsto čiužinio ir miegančiojo svorį.
3. Brokuotas užvalkalas keičiamas nauju, čiužinio branduolys lieka tas pats.
4. Dėl pristatymo atsiradę trūkumai.
Išsaugokite sąskaitą – faktūrą. Tai yra Jūsų pirkimo įrodymas. Jums jo reikės, jei norėsite pateikti reikalavimus. Be pirkimo dokumentų reikalavimas gali būti atmestas.
Garantijos reikalavimas yra neperleidžiamas ir galioja tik pradiniam pirkėjui. Jei parduosite čiužinį, garantija automatiškai pasibaigs.
Kam garantija netaikoma?
Visiems kitiems atvejams garantija netaikoma. Pavyzdžiai:
1. Garantija neapima atsiradusiems čiužinio defektams dėl naudojamų grotelių, kurių tarpai didesni negu 70 mm.
2. Čiužinys per ilgą laiką tampa minkštesnis.
3. Nematomi įdubimai, įlenkimai.
4. Pasikeičia komforto pageidavimai.
5. Dėl neapdairių veiksmų atsiradę defektai – nudegimas, pjūviai, skysčiai, dėmės.
6. Dėl ilgo čiužinio laikymo žemoje temperatūroje atsiradusios deformacijos ar sluoksnių įtrūkimai.
7. Jei čiužinys nebuvo išpakuotas per mėnesį laiko nuo gavimo dienos.
8. Atsiradęs purvas, kvapai dėl netinkamos čiužinio priežiūros.
Garantija pradeda galioti nuo čiužinio pristatymo dienos klientui. Ir galioja 10 metų.
Kur kreiptis dėl garantinio aptarnavimo?
Jei manote, kad čiužinys su defektu, kuo greičiau kreipkitės el.p. info@salome.lt Parašykite savo sąskaitos – faktūros numerį, apibūdinkite defektus, prisekite čiužinio defekto nuotrauką. Mūsų klientų aptarnavimo skyrius įvertins prašymą ir susisieks su Jumis dėl tolesnių nurodymų.
Kas vyksta toliau?
Kai gauname prašymą dėl čiužinio defekto, mes tikriname, ar taikoma garantija. Jei defektas patenka į garantijos sąlygas, tuomet atliksime šiuos veiksmus:
1. Savo nuožiūra pataisysime čiužinį arba pakeisime nauju.
2. Mes padengsime visas išlaidas – remonto, transporto išlaidas.
3. Jei čiužiniui garantija netaikoma, tuomet jį grąžinsime Jums.
Kokia garantija taikoma pakeistam čiužiniui?
Pakeisto čiužinio garantija yra tokia pati kaip prieš tai buvusio, t.y. 10 metų nuo pradinio čiužinio įsigijimo dienos.
Ar galimas pinigų grąžinimas?
Ne. Garantija neapima teisės į pinigų grąžinimą.